Download:
Managementul calitatii
Legături rapide
alege ...
Prima pagină
Despre noi
|__ Istoria Quasaro
|__ Clienţii Quasaro
|__ Programe internaţionale
Consultanţă
|__ Calitate
|__ Mediu
|__ Sănătate şi securitate ocupaţională (OHSAS)
|__ Siguranţa alimentelor (HACCP)
|__ Statistical Process Control (SPC)
|__ Auditul sistemelor de management
Instruire
|__ Programare Cursuri
|__ Six Sigma Green Belt
|__ Managementul calitatii
|__ Managementul mediului ISO 14001
|__ Managementul sănătăţii şi securităţii ocupaţionale OHSAS 18001
|__ Management integrat
|__ Total Quality Management (TQM)
|__ Alte cursuri
Noutăţi
|__ Noutăţi ISO 9001:2015 şi ISO 14001:2015
|__ Sistemul de management al calităţii - ISO 9001: 2015 Noutăţi şi perspective
|__ Six Sigma Green Belt
|__ Proiectarea experimentelor (DoE) - metoda Taguchi
|__ Noua ediţie ISO 9001:2015
|__ Managementul calităţii pentru industria petrolului şi gazelor naturale (API Q1) ediţia 9
|__ Auditor (intern) pentru sistem de management integrat calitate, mediu şi sănătate şi securitate ocupaţionale
|__ Managementul securităţii pentru lanţul de furnizare – SR ISO 28000:2010
Întrebări frecvente
Angajari
Contact
Sunteţi aici: Prima pagină » Instruire » Managementul calitatii » Specialist în domeniul calităţii
Specialist în domeniul calităţii
Cui se adresează?
Oricărui absolvent de universitate (cu profil tehnic, economic sau echivalent) care îndeplineşte simultan următoarele condiţii:
a lucrat timp de cel puţin 1 an în industrie, construcţii, servicii (inclusiv în cercetare, administraţie, etc.)
are o experienţă practică de cel puţin 1 an în asigurarea calităţii
Obiectivele cursului
Deprinderea cunoştinţelor necesare pentru:
implementarea sistemului de management al calităţii
coordonarea proceselor sistemului de management al calităţii
analiza datelor pentru îmbunătăţirea performanţelor sistemului de management al calităţii
Conţinutul cursului
terminologia în domeniul calităţii
standarde în domeniul calităţii
abordarea bazată pe proces
definirea politicii în domeniul calităţii
stabilirea şi îmbunătăţirea structurii organizatorice
coordonarea procesului relaţia cu clientul
coordonarea procesului aprovizionare
coordonarea procesului competenţă conştientizare, instruire
coordonarea procesului monitorizare şi măsurare
realizarea şi exploatarea tablourilor de bord ale calităţii
coordonarea procesului de audit
documentele sistemului de management al calităţii
Metodele pedagogice
Alternarea expunerii bazată pe suportul de curs şi transparente, cu antrenarea participanţilor în dialoguri, exerciţii practice şi studii de caz. Evaluarea continuă a comportamentului şi performanţei cursanţilor, care este luată în considerare la aprecierea finală.
Durata cursului: 2 zile, între 9:00-15:00
Preţul şi perioada de desfăşurare: Pentru a le afla, vă rugăm să daţi click aici .
Aţi găsit informaţiile pe care le căutaţi?
Contact
Quasaro SRL
Calea Vitan nr. 242
Intrarea prin Splaiul Unirii
Etaj 3, sector 3, Bucureşti
Tel & Fax: +40-21-330.8442
Fix: 0318 058 918
Mobil: 0722 363 737
Tel.: +40-21-330.8377;
Email: office@quasaro.ro
Găsiţi locaţia pe hartă »
Newsletter Quasaro
Înscrieți-vă la newsletter-ul nostru și rămâneți la curent cu noutățile în domeniu!
Email:
Prenume:
Nume:
Companie:
Mă înscriu!
Blog Quasaro »