Mergi la prima pagină
Auditul sistemelor de management    
Auditul sistemelor de management
Legături rapide
Sunteţi aici: Prima pagină » Consultanţă » Auditul sistemelor de management

Auditul sistemelor de management

Auditul este unul dintre instrumentele utile pe care managementul unei organizaţii le are la dispoziţie pentru a afla starea şi / sau eficacitatea unei activităţi / zone proprii, dar şi a unui furnizor. Auditul este o activitate:
  • sistematică, adică este recomandabil să se efectueze periodic, dar şi
  • independentă, adică pentru a se asigura imparţialitatea şi obiectivitatea necesare este bine să fie efectuat de persoane independente de activitatea / zona auditată.
În acelaşi timp auditul este o activitate consumatoare de resurse şi foarte specializată şi în aceste condiţii, externalizarea activităţilor de audit poate constitui o variantă elegantă de a scăpa de această „povară”.

În acest sens QUASARO a dezvoltat un set de audituri care să asigure ambele deziderate ale unui audit, imparţialitatea şi obiectivitatea, care să reducă „povara” unor activităţi suplimentare pentru organizaţii şi să eficientizeze procesul de auditare, precum şi procesele / activităţile auditate.

Audituri interne – AudInt
Audituri de secundă parte (la furnizori) – ParSec Audit
Audit Audituri critice - AuCrit

Etapele necesare efectuării oricăruia dintre aceste tipuri de audituri sunt de regulă aceleaşi şi includ:

Audituri interne (AudInt) | Audituri la furnizori / Audituri de secundă parte (ParSec Audit) | Audituri critice (AuCrit - Audituri pentru identificarea problemelor / punctelor slabe) | 
 

Aţi găsit informaţiile pe care le căutaţi?

Contact
Quasaro SRL

Calea Vitan nr. 242
Intrarea prin Splaiul Unirii
Etaj 3, sector 3, Bucureşti

Tel & Fax: +40-21-330.8442
Fix: 0318 058 918
Mobil: 0722 363 737
Tel.: +40-21-330.8377;
Email: office@quasaro.ro


Găsiţi locaţia pe hartă »

Newsletter Quasaro

Înscrieți-vă la newsletter-ul
nostru și
rămâneți
la curent cu noutățile în domeniu!



Blog Quasaro »