Download:
Alte cursuri
Legături rapide
alege ...
Prima pagină
Despre noi
|__ Istoria Quasaro
|__ Clienţii Quasaro
|__ Programe internaţionale
Consultanţă
|__ Calitate
|__ Mediu
|__ Sănătate şi securitate ocupaţională (OHSAS)
|__ Siguranţa alimentelor (HACCP)
|__ Statistical Process Control (SPC)
|__ Auditul sistemelor de management
Instruire
|__ Programare Cursuri
|__ Six Sigma Green Belt
|__ Managementul calitatii
|__ Managementul mediului ISO 14001
|__ Managementul sănătăţii şi securităţii ocupaţionale OHSAS 18001
|__ Management integrat
|__ Total Quality Management (TQM)
|__ Alte cursuri
Noutăţi
|__ Noutăţi ISO 9001:2015 şi ISO 14001:2015
|__ Sistemul de management al calităţii - ISO 9001: 2015 Noutăţi şi perspective
|__ Six Sigma Green Belt
|__ Proiectarea experimentelor (DoE) - metoda Taguchi
|__ Noua ediţie ISO 9001:2015
|__ Managementul calităţii pentru industria petrolului şi gazelor naturale (API Q1) ediţia 9
|__ Auditor (intern) pentru sistem de management integrat calitate, mediu şi sănătate şi securitate ocupaţionale
|__ Managementul securităţii pentru lanţul de furnizare – SR ISO 28000:2010
Întrebări frecvente
Angajari
Contact
Sunteţi aici: Prima pagină » Instruire » Alte cursuri » Management strategic
Management strategic
Cui se adresează?
Preşedinţi, directori generali şi manageri de vârf din firme mari şi corporaţii
Manageri de întreprinderi mici şi mijlocii
Obiectivele cursului
Familiarizarea cu conceptul de management strategic
S porirea abilităţilor de evaluare a strategiei manageriale în raport cu mediul intern şi extern
Sporirea abilităţilor de identificare a oportunităţilor şi ameninţărilor externe organizaţiei şi a punctelor tari şi slabe interne organizaţiei
Formularea misiunii organizaţiei
Stabilirea obiectivelor pe termen lung şi scurt
Dobândirea abilităţilor practice de utilizare a instrumentelor de analiză
Sporirea abilităţilor de selectare a strategiilor alternative
Elaborarea strategiilor funcţionale
Dobândirea cunoştinţelor şi abilităţilor necesare pentru monitorizarea şi evaluarea implementării strategiei
Conţinutul cursului
Introducere în managementul strategic
Definire
Istoric
Managementul strategic ca proces
Analiza mediului intern şi extern
Structura mediului
Tehnici de analiză a mediului
Misiune şi obiective
Importanţa şi rolul misiunii şi obiectivelor
Formularea misiunii
Obiective pe termen lung
Obiective pe termen scurt
Formularea strategiei
Utilizarea rezultatelor analizei mediului economic (analiza SWOT)
Alternative strategice generale (strategii de concentrare, strategii de stabilitate, strategii de creştere)
Instrumente de analiză (Matricea BCG, Matricea GE, Modelul Porter)
Strategii funcţionale
Implementarea strategiei
Analiza schimbărilor strategice
Analiza structurii organizaţionale
Analiza culturii organizaţionale
Monitorizarea şi evaluarea implementării strategiei
Controlul strategic
Metodele pedagogice
Se aplică metode de instruire interactive şi participative în care expunerile teoretice alternează cu studii de caz, chestionare de autoevaluare, efectuarea unor exerciţii şi jocuri organizate pe echipe.
Durata cursului: 2 zile, între 9:00-15:00Preţul: 800 RON + TVA / participant (cursul se desfăşoară numai la client)
Aţi găsit informaţiile pe care le căutaţi?
Contact
Quasaro SRL
Calea Vitan nr. 242
Intrarea prin Splaiul Unirii
Etaj 3, sector 3, Bucureşti
Tel & Fax: +40-21-330.8442
Fix: 0318 058 918
Mobil: 0722 363 737
Tel.: +40-21-330.8377;
Email: office@quasaro.ro
Găsiţi locaţia pe hartă »
Newsletter Quasaro
Înscrieți-vă la newsletter-ul nostru și rămâneți la curent cu noutățile în domeniu!
Email:
Prenume:
Nume:
Companie:
Mă înscriu!
Blog Quasaro »